Vásárlási információk
Tartalom:
1. Általános információk
2. A kosár tartalma
3. Bejelentkezés
4. Számlázási, Fizetési és Szállítási adatok
5. Ellenőrzés
6. Megrendelés
7. Áruátvétel - Szállítási határidő - Szállítási díj
8. Regisztráció
9. Fizetési lehetőségek
10. Megrendelés lemondása
11. Reklamáció kezelés
12. Adatvédelem
13. Panaszával fordulhat
A rendelések elkészítését, összeállítását és a házhozszállítást biztosítja:
Cégnév: Magyaros Ételbár Kft.
Székhely: 4033 Debrecen, Sólyom utca 92/c.
Telephely: 4033 Debrecen, Sólyom utca 92/c.
Adószám: 27913998-2-09
Web: https://magyaros-etelbar.hu
E-mail: info@magyaros-etelbar.hu
Telefon: 06 52/457-457
Nyitvatartás: H: Zárva, K-P: 10:00-17:30, Szo-V: 10:00-14:30
Rendelés felvétel: H: Zárva, K-P: 10:00-17:30, Szo-V: 10:00-14:30
Kiszállítási terület: Debrecen. Bővebben (utcalista) a regisztráció menüpontban.
Rendelését leadhatja telefonon az ügyfélszolgálat telefonszámain vagy a webáruházon keresztül.
A webáruház üzemeltetője:
Cégnév: Neubauer János EV.
Székhely: 1105 Budapest, Ugor utca 1. fszt. 3.
Web: https://www.neuwebdesk.eu
E-mail: info@neuwebdesk.eu
Vállalkozásunk költséghatékony, ugyanakkor energia- és időtakarékos megoldásokat, szolgáltatást kínál kis- és középvállalkozások számára.
2. A kosár tartalma
Megrendelni csak azon termékeket tudja, melyeket a Kosarába tesz. A Kosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Itt láthatja megrendelésének részleteit és értékét.
3. Bejelentkezés
Megrendelést csak regisztrált felhasználók a bejelentkezést követően adhatnak le. A regisztrációval kapcsolatos részletes információt a Regisztráció menüpontban olvashat.
4. Számlázási, Fizetési és Szállítási adatok
Itt láthatja a regisztráció során megadott számlázási és szállítási adatait, valamint a fizetési lehetőségeket, melyeket igényének megfelelően aktualizálhat, módosíthat. A megrendelést Futárral kézbesíti az Étterem. Itt tekintheti meg a szállítási díjat is.
A Megjegyzés rovatban lehetősége van egyedi igények jelzésére.
Fontos: Szállítási címnek olyan címet adjon meg ahol hétköznap munkaidőben át tudja venni a megrendelést, iletve megadhat olyan címet ahol valaki biztosan át tudja venni.
5. Ellenőrzés
Kérjük ellenőrizze még egyszer megrendelését. Ha mindent megfelelőnek talált, a Rendelés feladás gombra kattintva érvényesítheti a megrendelését, amelyről hamarosan visszaigazolást kap e-mailben. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe!
6. Megrendelés
A megrendelhető termékek jellemzői a termék adatlapján tekinthetők meg. A termékek mellett található fotók szimbolikus jellegűek. A termékek mellett feltüntetett ár az adott termék bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót is tartalmazza. A megrendelés a visszaigazolást követően lép érvénybe! A megrendelés után automatikus visszaigazolást kap, melyben megtalálja megrendelt termékeit és általános információkat a rendelésről. A visszaigazolást követően az Étterem elkészíti megrendelését majd Futárral kézbesíti azt.
7. Áruátvétel - Szállítási határidő - Szállítási díj
A megrendelését az Étterem a Nyitvatartási időben tudja kiszállítani. A megrendelés átlagos szállítási ideje 60-120 perc. Kérjük azonban, hogy a szállítási időt 5-10 perc erejéig kezelje rugalmasan! Rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes lehet. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén az Étterem illetve a Futár természetesen tájékoztatja Önt.
A szállítási díj a megrendelés feladásakor és a visszaigazolásban is tételesen fel van tüntetve.
8. Regisztráció
Az áruházban történő rendeléshez Önnek regisztráltatnia kell magát. A regisztrációt bármikor egyszerűen végrehajthatja. A regisztrációkor megadott adatokat (Vezetéknév és Keresztnév, Telefonszám, E-mail cím, Belépési Jelszó, Szállítási cím) kizárólag csak a rendelés teljesítéséhez használjuk fel, azt bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk. Az áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A regisztrációkor megadott személyes adatokat egy Ön által megadott e-mail címmel és jelszóval tároljuk a későbbi azonosításhoz. Az azonosítók megadásával adataihoz bármikor hozzáférhet, és módosíthatja.
Amennyiben jelszavát elfelejtené, úgy email címe megadásával, új jelszót kérhet, melyet e-mailben küld meg a rendszer automatikusan.
Fontos: Amennyiben szeretne a továbbiakban információkat kapni az áruházunkban megjelenő újdonságokról, akciókról, akkor regisztráláskor iratkozzon fel hírlevelünkre.
Regisztráció törlése
Amennyiben törölni szeretné hozzáférését, kérjük ez irányú igényét központi e-mail címünkre jelezze.
Cookie-k
A portálunkon cookie-kat ( süti) használunk a könnyebb vásárlások érdekében. Ennek segítségével tudjuk beazonosítani a Felhasználót és a látogatások alkalmával automatikusan felismerve beléptetjük.
A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
9. Fizetési lehetőségek
A vételár a feltüntetett termékek melletti ár, melyek bruttó (Áfa-t is tartalmazó) áron kerülnek feltűntetésre. A következő fizetési lehetőségek, fizetési módok közül választhat:
9.1. Készpénz
9.2. Mobil terminál Bankkártyával
9.3. Mobil terminál SZÉP kártyával
9.4. Online fizetés OTP SIMPLE PAY-jel
Fizetés Online bankkártyával - SimplePay
MIT ÉRDEMES TUDNI A SIMPLEPAY FIZETÉSI RENDSZERRŐL?
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti.
Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja. Az OTP Mobil Kft. az elektronikus és okoseszköz alapú kereskedelem területén rendelkezik kiterjedt szolgáltatásportfolióval. Termékei Simple márkanév alatt találhatók meg a piacon. Jelenleg két fő szolgáltatást nyújt:
SimplePay Online Fizetési Rendszer:
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkora megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
Simple Mobilalkalmazás:
A Simple mobilalkalmazás egy olyan hazai fejlesztésű alkalmazás, amely a mobilvásárlást ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással. Így parkolójegyet, autópálya matricát, mozijegyet vásárolhat és számos további szolgáltatásból választhat egyetlen mobiltelefonos alkalmazáson belül. Letöltése ingyenes; Android, iOS és Windows Phone platformon működő okostelefonra és tabletre telepíthető.
További információért kérjük, látogasson el a www.simplepay.hu honlapra!
Ügyfélszolgálat: 06 1 3666 611, ugyfelszolgalat@simple.hu
SimplePay vásárlói tájékoztató megtekintése.
10. Megrendelés lemondása
A megrendelést nem áll módjában lemondani. Ennek oka abban kereshető, hogy a rendelés leadása után az Étterem azonnal elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést. A rendelés személyre szabott, így ha lemondaná, akkor azzal az Étterem nem tudna mit kezdeni.
Az Étterem fenntartja magának a jogot, hogy indokolt esetben elálljon a rendelés teljesítésétől (pl áramszünet, vagy egyéb szélsőséges időjárási viszonyok esetén). Ilyen esetben természetesen az Étterem értesíti Önt.
Az Étterem által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén amennyiben Ön már fizetett, úgy - a részletek tisztázása után - az Étterem az Ön által kifizetett összeget teljes mértékben visszatéríti, így Önt semmilyen esetben nem érheti kár.
FONTOS! Az áruházon keresztül leadott rendelés esetén, legyen elérhető a megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.
Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.
11. Reklamáció kezelés
Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldje el az áruház e-mail címére. A reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 3 munkanapon belül van lehetősége. A reklamáció tartalma minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgálásra kerül, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítják - szükség esetén a teljes vételárat kártyájára jóváírják.
Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan nyitvatartási időben telefonon is tud érdeklődni.
12. Adatvédelem
A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Csak olyan információkat kérünk Öntől a regisztráció folyamán, amelyek feltétlenül fontosak ahhoz, hogy küldeménye célba érjen. Telefonszámára azért van szükségünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket is tisztázhassuk Önnel. Kérjük, ennek érdekében pontosan adja meg a kért adatokat!
A megadott adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.
Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek.
Ahhoz, hogy a megrendelés leadhassa és a megrendelt árukat ki tudják szállítani a megfelelő címre az alábbi adatokat kell megadnia:
a) Vezetéknév és Keresztnév
b) Telefonszám
c) E-mail cím
d) Belépési Jelszó
e) Szállítási cím
Amennyiben a fogyasztóvédelmi jogok és jogszabályok betartásával bármilyen problémája van, az alábbi szervezetekhez fordulhat:
- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség Panaszirodája: 1088 Budapest József krt. 6
- Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőségek a megyeszékhelyeken
- Békéltető Testületek megyénként a megyei Kereskedelmi és Iparkamarák mellett
- Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület: 1055. Balaton u. 27
- Egyes településeken működő civil fogyasztóvédelmi szervezetek
- A települési önkormányzatok jegyzői
A vásárló a webáruházon történő megrendelés elküldésével kijelenti, hogy jelen Vásárlási Információk feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.